W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Reklama

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

Reklama

Rezonans magnetyczny i tomografia komputerowa
  • środa, 7 lutego 2024 14:20

Artykuł sponsorowany

Jak wypromować firmę w Chojnicach? Rozmowa z ekspertem na portalu weekendfm.pl

Chojniczanie są niezwykle przedsiębiorczy. Nasz region pełen jest zarówno firm dziedziczonych od pokoleń, które latami zdobywały uznanie na rynku, jak i młodych, innowacyjnych marek, które szybko skradły serca mieszkańców. W tym drugim (a coraz częściej także w tym pierwszym!) przypadku kluczem do sukcesu jest marketing internetowy i budowanie trwałych relacji z klientami. O tajnikach promocji w sieci rozmawiamy z Grzegorzem Krzyżaniakiem, właścicielem największej w Chojnicach agencji marketingowej: Gregor Media.

Jak wypromować firmę w Chojnicach? Rozmowa z ekspertem na portalu weekendfm.pl

Witaj Grzegorzu. Na początku zdradź nam tajemnicę – iloma firmami z regionu opiekuje się Twoja agencja?

Cześć! W Gregor Media opiekujemy się obecnie ponad 25 firmami, w większości z województwa pomorskiego, a w przeważającej liczbie z naszego regionu. Są to restauracje, hotele, salony piękności, przedsiębiorstwa produkcyjne, transportowe, fachowcy budowlani, dietetycy, bank, usługi księgowe i wiele, wiele innych. W dzisiejszych czasach odległość nie jest jednak wyznacznikiem - mamy klientów nawet w Wielkiej Brytanii czy z najdalszych krańców Polski.

Jak wypromować firmę w Chojnicach? Rozmowa z ekspertem na portalu weekendfm.pl

 

Co jest według Ciebie ich największym problemem, jeśli chodzi o promocję?

Z mojej perspektywy każda firma, która chce dziś stawiać sobie coraz wyższe cele, powinna zainteresować się marketingiem i obecnością w Internecie. Nierzadko, gdy rozmawiam z przedsiębiorcami z Chojnic, zderzam się z podejściem, że "nowoczesny marketing" to strona internetowa i wrzucanie postów na Facebooka. A to już nie wystarcza: ze względu na dużą konkurencję trzeba szukać nieszablonowych rozwiązań lub… poprawić aktualne, bo nierzadko pomysły są dobre, ale nieprofesjonalnie zrealizowane. Mam w swoim portfolio wiele przykładów, gdy zmiana sposobu komunikacji marki czy nawet kosmetyczna zmiana na www przyniosły efekt.

Dlaczego Ty również postanowiłeś zostać chojnickim przedsiębiorcą?

Kocham to miasto. Mam tu wszystkich znajomych, rodzinę i nigdy nie planowałem wyprowadzki. Uważam Chojnice za ewenement - miejsce, w którym można się zakochać. Mimo tego, że mieszka tu zaledwie niecałe 40 tysięcy osób, wciąż się rozwija – razem z całym otoczeniem. Powstaje tu mnóstwo firm, a moja ulubiona drużyna piłkarska, której Gregor Media jest srebrnym sponsorem – MKS Chojniczanka - prowadzi prężny Klub Biznesu, zrzeszający ponad 160 biznesmenów.

Siedziba Gregor Media mieści się w ścisłym centrum Chojnic, naprzeciwko fosy miejskiej. Dużą przyjemność sprawia mi spacer wśród murów mojego miasta.

W 2019 roku, po latach zdobywania doświadczeń w handlu, po wielu kursach, a także praktycznym realizowaniu rożnych projektów, w tym stron internetowych czy marketingu online dla znajomych, założyłem Gregor Media. Okazało się, że mam do tego dryg – a do tego znalazłem w Chojnicach kilkoro niesamowicie kreatywnych speców od reklamy, którzy chcą rozwijać swoje skrzydła właśnie tutaj, na lokalnym rynku i to razem ze mną.

Jakie usługi oferuje Twoja agencja?

W Gregor Media zajmujemy się obecnie każdym aspektem marketingu. Możemy zrealizować dowolną usługę w zakresie marketingu tradycyjnego, jak plakaty, banery, ulotki, stoiska na eventy, filmy reklamowe, projekty opakowań i wiele innych spraw. Jednak naszym konikiem jest marketing internetowy. To nie tylko tworzenie stron internetowych – to projektowanie rozwiązań zgodnych z UXem - dostosowanych do faktycznego sposobu, w jakim osoby z grupy docelowej poruszają się po nich; z wdrożonymi narzędziami analitycznymi, przykuwającymi uwagę detalami, wciągającymi treściami i pozycjonowaniem pod wyszukiwarki, aby jak najłatwiej można było znaleźć markę w sieci. To nie tylko posty na Facebooka czy LinkedIna, ale wdrażanie przemyślanej strategii komunikacji, opartej na konkretnych personach, założeniach czy osobowości marki. To nie tylko filmy video, ale całe kreacje, dzięki którym nasi klienci stają się influencerami czy YouTuberami, rozpoznawalnymi w swojej branży i docenianymi ekspertami.

Obecnie pracujemy także nad wdrażaniem rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję oraz nad automatyzacją niektórych procesów – tak, aby jeszcze skuteczniej, szybciej i precyzyjniej docierać do klientów naszych klientów.

Nad rezultatami dla każdej działającej z nami firmy, w Gregor Media pracuje zgrany zespół kreatywnych ekspertów. Dzięki temu marki, które decydują się na współpracę z nami, szybko podbijają serca klientów i stają się rozpoznawalne.

 

Jak wypromować firmę w Chojnicach? Rozmowa z ekspertem na portalu weekendfm.pl

Z jakimi specjalistami współpracujesz? W wielu miejscach wskazujesz to jako wyjątkową przewagę Gregor Media…

Obecnie zespół tworzy 11 osób. Wśród nich są eksperci z różnych dziedzin marketingu internetowego, specjalistki od social mediów, graficy, copywriterka, SEO-wiec, kreator video, programiści, project managerka – każdy z nich jest twórczy, pełen pomysłów i znający się na swojej robocie. Współpracujemy ze sobą przy różnych projektach – łączymy się w interdyscyplinarne zespoły w zależności od potrzeb.

Każda osoba, która zdecyduje się na usługi Gregor Media, ma więc dostęp nie do jednego, ale do całej grupy specjalistów od marketingu, którzy w 100% profesjonalnie podejdą do każdego aspektu zadania. To duża siła i ogromny wyróżnik, jeśli chodzi o lokalne agencje marketingowe. To pozwala nam na dowożenie rezultatów i udział w coraz ciekawszych, bardziej złożonych projektach. Zdarza nam się współpracować z topowymi agencjami reklamowymi w Polsce - i zawsze jesteśmy przez nich chwaleni.

Od Ciebie również można sporo się dowiedzieć – i to nie wychodząc z domu.

Tak, od jakiegoś czasu dzielę się wiedzą na kanale YouTube GregorTV. Do jego założenia zainspirowali mnie… moi klienci, dla których wraz z ekipą stworzyłem podobny format i którzy dzięki nam stali się rozpoznawanymi w branży YouTuberami.  Zachęcam Czytelników do polubienia i subskrybowania odcinków na moim kanale – mogę obiecać, że dowiedzą się z wiele na temat promocji własnej firmy. Tym, co wiem, dzielę się także na firmowych profilach w social mediach: na Facebooku czy Instagramie, a także w wydanych przeze mnie e-bookach, które można pobrać z mojej strony internetowej.

Co przynosi Ci szczególną satysfakcję?

Lubię, gdy firmy, które obsługujemy, rosną razem z nami - oni pozyskują nowych klientów, budują rozpoznawalność, a my stawiamy czoła wyzwaniom i budujemy doświadczenie. Kilka razy zdarzyło nam się, że klienci prosili o wyłączenie reklam, bo mieli zbyt dużo zamówień. Takie laurki również są bardzo miłe.

Jak Ci się pracuje z przedsiębiorcami z regionu? I dlaczego według Ciebie powinni wybrać lokalną agencję marketingową, zamiast stawiać na te z Gdańska czy Warszawy?

Z lokalnymi firmami pracuje mi się bardzo dobrze. Od kilku lat buduję sieć kontaktów i mam doskonałe relacje z wieloma lokalnymi biznesmanami. Wiem, że polecają sobie nawzajem Gregor Media. Najbardziej cieszy mnie fakt, że coraz więcej z nich otwiera się na nowe rozwiązania - budują struktury czy procesy, które wzmacniają ich biznesy we współczesnym, niełatwym dla przedsiębiorców świecie i dają solidne fundamenty do dalszego rozwoju.

Dlaczego warto postawić na Gregor Media, które jest "stąd"? Jesteśmy blisko i stawiamy na relacje – dla nas nasi klienci to ludzie, a nie rubryczki w Excelu. Naszym największym atutem jest możliwość bezpośredniego kontaktu na co dzień - spotkania się u nas w biurze lub u klienta. Daje to możliwość wspólnej pracy nad projektami – mamy dostęp do branżowej wiedzy klientów i możemy czerpać w czasie rzeczywistym z ich najlepszych praktyk. To, co również w ankietach podkreślają i doceniają nasi klienci, to możliwość pogadania z nami na żywo, szybka reakcja, łatwość w realizacji video czy zrobienia fotek podczas eventu. Wreszcie – jesteśmy stąd. Znamy specyfikę tego regionu, jego słabe i mocne strony, lokalną kulturę oraz mieszkającą tu społeczność, którą sami współtworzymy.

Dziękuję za rozmowę.

Ja również dziękuję, a Czytelnikom mówię: wiecie, gdzie mnie znaleźć!

 

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.
  • czwartek, 22 lutego 2024 13:40

Artykuł sponsorowany

Transport międzynarodowy – jak się odbywa i jak go zlecić?

Motoweekend w Weekend FM:

Jazda w kółko? To nie takie proste!

Motoweekend w Weekend FM:

Chiński atak na polski rynek

Motoweekend w Weekend FM:

Pani Zimo, jak jeździć?

"Opowiem Ci historię"

"Weekend w lesie"

Sport:

Reklama

Reklama

Polska i Świat:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij