W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • poniedziałek, 5 grudnia 2022 10:49

Polska i Świat

Strona internetowa - pierwszy krok po założeniu działalności

Założenie działalności wiąże się z dużą ilością formalności i załatwiania mnóstwa spraw. Jeżeli chcemy, żeby nasza firma odniosła sukces, jedną z najważniejszych kwestii jest założenie już na samym początku strony internetowej. Odpowiednio zaprojektowana witryna firmowa będzie najlepszym źródłem reklamy dla naszego biznesu.

Strona internetowa - pierwszy krok po założeniu działalności

Strony www - daj się poznać swoim klientom

Jeżeli Twój biznes dopiero raczkuje, musisz dać się poznać klientom. Obecnie nikt nie chce już dzwonić pod wskazany numer telefonu i zadawać kolejnych pytań – chcemy uzyskać wszystkie informacje online. Strona internetowa to najlepszy sposób na przedstawienie podstawowych informacji o Twojej marce. Możesz zamieścić tam swoją ofertę, produkty, portfolio, ale też podstawowe dane jak rok założenia firmy czy dane adresowe. Wszystkie te informacje powinny być podzielone na zakładki, tak aby klient mógł je bez problemu znaleźć.

Nowoczesna i regularnie aktualizowana strona internetowa to sposób na komunikację z klientami

Profesjonalne strony www to potężne narzędzie komunikacji, które wymaga jednak nieustannych aktualizacji. Żeby klienci regularnie odwiedzali naszą witrynę, musimy stale dodawać nowe produkty, promocje, aktualizować portfolio itp. Dzięki witrynie firmowej możemy na bieżąco przekazywać klientom informacje o aktualnych wyprzedażach, bestsellerach, nowych kolekcjach, lokalizacjach i wszystkich innych sytuacjach związanych z naszą marką.

Strony dla firm – słowa kluczowe pozwolą klientom Cię znaleźć

Rolą informacji zawartych na stronie jest nie tylko zapoznanie klientów z Twoją działalnością. W tekstach i nagłówkach na stronie powinny być „ukryte” słowa kluczowe. To właśnie dzięki tym frazom potencjalny klient trafi na Twoją stronę internetową po wpisaniu ich do wyszukiwarki Google. Takich fraz nie powinno być oczywiście zbyt dużo i powinny być one naturalnie wplecione w treści na stronie internetowej.

Tworzenie stron www to też odpowiednie dobranie fraz kluczowych, ponieważ to od nich będzie zależał ruch na Twojej stronie. Warto skorzystać tutaj z pomocy specjalistów, dla których pozycjonowanie stron internetowych to codzienność.

Tworzenie stron internetowych to ważny element wizerunku marki

Pod względem projektu strona firmowa powinna być nowoczesna i zgodna z najnowszymi trendami. Użytkownicy już w ciągu kilku sekund po wejściu na stronę internetową formują sobie na jej podstawie opinię o danej marce. Jeśli projekt graficzny strony jest bardzo podstawowy albo przestarzały, możemy stworzyć wrażenie, że nie jesteśmy godni zaufania, a już na pewno, że nie znamy się na technologii. Z kolei, jeśli witryna ma profesjonalny i nowoczesny projekt, a wszystkie informacje są aktualne, odwiedzający natychmiast odniesie pozytywne wrażenie na temat naszego biznesu. Jak więc widać, strona internetowa jest potężnym narzędziem budującym wizerunek naszej marki.

Wszystkie kampanie marketingowe będą prowadzić do strony internetowej

Zakładając działalność, na pewno zdajesz sobie sprawę, jak ważny jest marketing. Do wyboru masz wiele opcji:

  •  mailing
  •  Google Ads/Facebook Ads
  •  banery reklamowe
  •  media społecznościowe
  •  tradycyjne formy marketingu: telewizja, radio, gazety, ulotki

Niezależnie od wybranej metody, większość nowoczesnych kampanii marketingowych ostatecznie prowadzi potencjalnych klientów do witryny firmy. Dlatego niezwykle ważne jest, aby pierwsze wrażenie sprawiło, że odwiedzający zamieni się w klienta. Dlatego nasz wizerunek w mediach społecznościowych, na banerach, ulotkach i stronie powinien być spójny. Klient od samego momentu zobaczenia strony głównej powinien wiedzieć, że trafił w dobre miejsce.

Profesjonalna strona dla firmy pomoże Ci uzyskać zaufanie klientów

Im więcej informacji o naszej marce zapewnimy klientowi, tym większe będzie jego zaufanie. Jeżeli po wpisaniu nazwy naszej firmy w wyszukiwarkę od razu uzyska on wszelkie potrzebne informacje, nasza firma zyska na wiarygodności. Zdjęcia produktów, opis usług, cennik, opinie innych klientów, dane kontaktowe – wszystko powinno być na wyciągniecie ręki (a raczej kursora) naszego klienta. Łatwy dostęp do informacji to w obecnych czasach czynnik bardzo wymagany przez konsumentów.

Agencja interaktywna – jak może nam pomóc na początku naszej działalności?

Właściciel nowego biznesu ma zazwyczaj na głowie 100 różnych spraw – dziennie. Dlatego stworzenie strony www, a już szczególnie profesjonalnej, może go trochę przerastać. Na pomoc przychodzą agencje tworzące strony internetowe. Taka firma pomoże podjąć nam decyzje dotyczące:

  •  projektu strony
  •  tekstów
  •  grafik, zdjęć, materiałów wideo
  •  słów kluczowych
  •  kolorystyki
  •  czcionki

Zarówno te, jak i wiele innych elementów, składa się na projektowanie stron internetowych. Agencja interaktywna stworzy dla nas stronę, które nie tylko będzie profesjonalnie wyglądać, ale też będzie posiadać merytoryczne treści, przyciągające wzrok zdjęcia oraz będzie prosta w nawigacji.

Po założeniu strony internetowej możemy myśleć o kolejnych elementach marketingu online, ale to właśnie witryna będzie podstawą wszelkich działań.

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Twoje zdrowie
Kafelek audycji: Weekend w lesie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM
Kafelek audycji: Weekend w ogrodzie

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij