W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • czwartek, 28 marca 2024 12:26

Artykuł sponsorowany

Gadżety z logo: podnoś świadomość marki z pomocą upominków firmowych

Odpowiednio przygotowana strategia marketingowa to klucz do sukcesu. Jednym z jej elementów mogą być gadżety reklamowe, które skutecznie podniosą świadomość marki. Jak maksymalnie wykorzystać ich potencjał? Zapoznaj się z naszymi wskazówkami, które pomogą Ci trafić do nowych odbiorców.

Gadżety z logo podnoś świadomość marki z pomocą upominków firmowych

Czym są gadżety z logo?

Gadżety promocyjne (reklamowe) służą jako narzędzie marketingowe, pomagające w promocji firm, ich marek, usług oraz produktów. Zazwyczaj nie są to przedmioty drogie, kosztują zazwyczaj od kilku do kilkudziesięciu złotych. Wręcza się je odbiorcom w formie bezpłatnego upominku, co ma ich zachęcić do zapoznania się z ofertą danej firmy. W ten sposób podnosi się świadomość marki wśród klientów oraz partnerów biznesowych, a także buduje pozytywny wizerunek firmy.

Poniżej zamieszczamy listę przedmiotów, które są często wykorzystywane jako materiały reklamowe:

  • artykuły biurowe – kredki, długopisy, ołówki, notatniki, zeszyty, zestawy karteczek samoprzylepnych, teczki,
  • artykuły przeznaczone dla sportowców – taśmy do ćwiczeń, maty i bloczki do jogi, ciężarki, hula hop, opaski frotté na głowę, uchwyty do telefonu, smartbandy itp.,
  • odzież – koszule, szorty, bluzy, T-shirty, kurtki, spodnie, czapki, kapelusze, szaliki,
  • tekstylia – koce, pledy, poszewki na poduszki, ręczniki, torby na zakupy,
  • elektronika – powerbanki, ładowarki, tablety, głośniki, stacje pogodowe, zegarki, słuchawki, latarki, pendrive´y,
  • szkło i ceramika – kubki, filiżanki, trofea, dekoracje itp.


Gadżety z logo: podnoś świadomość marki z pomocą upominków firmowych

Tabliczka na nagrodę – ZEAL

  • artykuły podróżne – torby, plecaki, walizki, kosmetyczki,
  • artykuły do domu – misy, zestawy noży, otwieracze do piwa i wina, zapalniczki, deski do krojenia, stojaki na noże,
  • ekoprodukty – zestawy nasion do samodzielnej uprawy, drewniane lub korkowe podkładki pod garnki, zeszyty z papieru pozyskanego z makulatury itp.

Gadżety z logo – jak je odpowiednio przygotować?

Upominki firmowe powinny być dopasowane do naszej firmy oraz grup docelowych (np. seniorów, wędkarzy, młodych mam itd.). Należy też pamiętać, że jeśli gadżety stają się elementem paczek czy pakietów upominkowych trzeba je starannie zapakować w estetyczny sposób (papier, torby prezentowe, pudełka itd.). Takie detale również mają wpływ na to, jak odbierają nas klienci.


 

Gadżety z logo: podnoś świadomość marki z pomocą upominków firmowych

Torebka prezentowa z okienkiem zwiększy atrakcyjność każdego podarunku

Jeśli chodzi o sam sposób znakowania gadżetów, to do wyboru mamy wiele opcji – od nadruku, po druk laserowy, sublimację czy grawer. Wszystko zależy od wybranych przez nas materiałów oraz efektów, jakie chcemy osiągnąć – faktem jest jednak, że nietuzinkowe gadżety z logo to gadżet bardzo pożądany na rynku.

Kiedy wykorzystywać gadżety reklamowe?

Tak naprawdę decyzja o tym, gdzie i kiedy zamierzamy wręczać upominki reklamowe zależy od nas. Jeśli chcemy, aby odbiorcy dowiedzieli się o istnieniu nowej marki czy produktu, możemy ich nimi obdarowywać w różnych sytuacjach, m.in.:

  • podczas wizyt w siedzibie firmy,
  • w nowo otwartej filii,
  • na wydarzeniach branżowych,
  • w punktach promocyjnych,
  • podczas specjalnie przygotowanych konkursów np. w mediach społecznościowych, radiu czy telewizji,
  • wspierając akcje charytatywne,
  • dołączając gadżety jako prezent w ramach programów lojalnościowych.

Artykuły reklamowe z logo zdecydowanie mają wpływ na podniesienie świadomości marki wśród odbiorców. Musimy jedynie wybierać odpowiednie produkty i właściwie je przygotować.

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Twoje zdrowie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij