W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • środa, 8 czerwca 2022 8:56

Chojnice

W chojnickim szpitalu specjalistycznym uruchomiono call center. Linia telefoniczna ma skrócić kolejki do rejestracji

Zgłoszenia przyjmują jednocześnie cztery osoby.

W chojnickim szpitalu specjalistycznym uruchomiono call center. Linia telefoniczna ma skrócić kolejki do rejestracji

fot. Grzegorz Kotlęga

W Szpitalu Specjalistycznym w Chojnicach uruchomiono call center. Linia telefoniczna ma na celu skrócenie kolejek do rejestracji. Zgłoszenia przyjmują jednocześnie cztery osoby. To o dwie więcej, niż wcześniej. Cały czas działa także rejestracja tradycyjna, którą obsługują również cztery osoby.

Jak mówi Weekend FM szpitalny informatyk, system ten się sprawdza i kolejka do okienka faktycznie się skraca:

- Od 18 maja do 2 czerwca, to jest 12 dni obsłużyliśmy 4,5 tys. pacjentów. Rejestracja telefoniczna odbiera średnio 350 telefonów od pacjentów dziennie, ale to wynika też z tego, że nasze poradnie specjalistyczne w Chojnicach w ciągu tygodnia obsługują około 3 tys. pacjentów.

Grzegorz Kotlęga

Mówi Weekend FM Grzegorz Kotlęga.

Dzięki infolinii, sprawniej przebiega również rejestracja telefoniczna:

- - Obserwując wcześniejsze problemy z dodzwonieniem się polegały one na tym, że pacjent nie był informowany, co ma przygotować, czyli rozmowa się wydłużała. Na dzień dzisiejszy mamy w zapowiedzi, że pacjent powinien przygotować PESEL, nr e-skierowania. Właśnie to e-skierowanie pozwoliło nam na to, że możemy rejestrować telefonicznie. Pacjent wie, który jest w kolejce.

Grzegorz Kotlęga

Wyjaśnia Grzegorz Kotlęga.

Największy ruch na infolinii jest od poniedziałku do środy w godz. od 8:00 do 12:00. Pod koniec czerwca lecznica wprowadzi także system powiadomień telefonicznych i sms-owych o zbliżającym się terminie wizyty u lekarza, hospitalizacji, zarejestrowanym badaniu lub jego zmianie. Z czasem usługa poszerzona zostanie o zaproszenia na okresowe wizyty kontrolne czy informowanie o akcjach szczepień i badaniach profilaktycznych.

Numer telefonu do "call center" w chojnickim szpitalu jest taki sam, jak przy zwykłej rejestracji telefonicznej.


W chojnickim szpitalu specjalistycznym uruchomiono call center. Linia telefoniczna ma skrócić kolejki do rejestracji
Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Weekend w lesie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM
Kafelek audycji: Weekend w ogrodzie

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij