W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • środa, 8 września 2021 6:40

Chojnice

Dlaczego warto współpracować z agencją SXO?

Chcesz zacząć promować swój biznes w internecie? Jest wiele dostępnych rozwiązań, ale to właśnie SXO wyróżnia się największą skutecznością. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, na czym polega takie działanie!

Dlaczego warto współpracować z agencją SXO?

Chcesz zacząć promować swój biznes w internecie? Jest wiele dostępnych rozwiązań, ale to właśnie SXO wyróżnia się największą skutecznością. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, na czym polega takie działanie!

Skuteczność metod marketingu online

Od roku 2020 znacznie wzrosła liczba sklepów online – jeszcze większa część życia wielu ludzi przeniosła się do internetu. Wzrosło zaufanie do zakupów w internecie, a konsumenci zaczęli coraz bardziej doceniać wygodę, jaka jest z nimi związana. Dlatego też wzrósł popyt na strony sprzedażowe, powstało wiele nowych sklepów online, a konkurencja zaczęła wzrastać. Coraz istotniejsze stało się wyróżnienie spośród wielu różnorodnych witryn, by ściągnąć ruch i zwiększać sprzedaż. Do najpopularniejszych metod marketingu internetowego należą:

  • Pozycjonowanie lub połączenie SEO z UX (SXO)
  • Płatne reklamy
  • Współprace z popularnymi twórcami internetowymi
  • Marketing w mediach społecznościowych

To metody, które mają największą skuteczność w promowaniu biznesu, zwiększania zasięgów oraz zysków z prowadzenia sklepu online. Część osób próbuje samodzielnie zajmować się tymi działaniami, jednak okazuje się to nieskuteczne, dlaczego?

Samodzielne SXO

SXO składa się z dwóch rodzajów działań: SEO oraz UX. Pozycjonowanie ma za zadanie sprawić, aby witryna była wysoko w wynikach wyszukiwania, co ważne – na jak największą liczbę fraz kluczowych, jakie są powiązane z branżą. Natomiast UX polega na zwiększeniu satysfakcji użytkowników z korzystania z witryny internetowej – łatwa nawigacja; treści, które chce się czytać; intuicyjność strony; łatwość w znajdowaniu informacji. SXO to połączenie, które pozwala przynieść najlepsze efekty. Poprzez pozycjonowanie ściąga się bowiem duży ruch na stronę, a dzięki UX zwiększa się konwersję, a więc liczbę zakupów lub też innych działań, jakie są celem właściciela witryny, np. zapisanie na newsletter.

Zarówno SEO, jak i UX wymagają nie tylko dużej wiedzy, ale także doświadczenia. Niebywale trudno jest zapewnić stronie internetowej wysokie miejsce w wynikach Google i zadbać o doświadczenia użytkownika.

SEO – na czym się opiera?

Pozycjonowanie składa się na wiele czynności, które w połączeniu sprawiają, że roboty Google uznają witrynę za tak wartościową, iż warto wyróżnić ją wśród innych stron w wynikach wyszukiwania. W tym celu dobiera się odpowiednie frazy kluczowe (związane z biznesem, ale też mające dużo wyszukiwań) różnego typu, między innymi long tail, branżowe, ogólne, lokalne i wiele innych. Odpowiednie ich użycie pokazuje algorytmom, jakiej tematyki dotyczy strona i powoduje wyróżnianie witryny właśnie pod tymi hasłami. Frazy wykorzystuje się w opisach kategorii, produktów, tekstach blogowych oraz innych podstronach w ramach danego serwisu. Zawierać powinny się one również m.in. w meta opisach, altach, nagłówkach różnego rzędu. W pozycjonowaniu dba się także o brak kanibalizacji, linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne, techniczne aspekty, szybkie ładowanie się strony, jej odpowiednią strukturę. To tylko część czynności, które wykonuje się w ramach SEO. Działania powinny być przemyślane i zawarte w strategii – dzięki temu możliwe jest stopniowe wdrażanie kolejnych zmian oraz dostosowywanie witryny do aktualizacji algorytmów. Odpowiednie pozycjonowanie wymaga też umiejętności analizy konkurencji, by znaleźć błędy i możliwości. Skuteczne pozycjonowanie to współpraca wielu specjalistów: developerów, ekspertów SEO, copywriterów, analityków – ich działania pozwalają zadbać o stronę na wielu poziomach, dzięki czemu może ona odnosić coraz większe sukcesy. Istotne jest wykorzystywanie drogich i skutecznych narzędzi, które pozwalają na analizę danych i automatyzację części procesów. Samodzielne pozycjonowanie przez osobę, która nie ma doświadczenia, może skutkować brakiem widoczności, a nawet karą od Google (w przypadku stosowania nieodpowiednich technik Black Hat SEO). Dlatego tak ważne jest, aby opiekę nad witryną powierzyć specjalistom, którzy nie muszą się niczego uczyć, a wiedzą w jaki sposób działać na konkretnej witrynie aby skutecznie zwiększać jej widoczność.

Działania UX

Podczas wdrażania UX bada się wygląd i funkcjonalność witryny, a także zachowania użytkowników. Pomocne są różne rodzaje map ciepła, które pokazują kliknięcia, skrolowanie, najchętniej odwiedzane podstrony. Dzięki temu możliwe jest zaproponowanie zmian w obrębie witryny – zarówno tych, które dotyczą funkcjonalności, jak i wyglądu. Im serwis jest bardziej przyjazny użytkownikom, tym chętniej spędzają oni na nim czas i decydują się na korzystanie z witryny. UX wymaga więc nie tylko umiejętności analitycznych, ale również weryfikowania przyczyn konkretnych zachowań użytkowników, np. dlaczego porzucają koszyki czy nie przechodzą do kolejnych kroków podczas wypełniania formularzy.

SXO – najlepszy sposób na sukces

SEO to widoczność, a UX to konwersja – tak można w skrócie opisać efekty tych działań. To właśnie ich połączenie w SXO umożliwia rozwój biznesu. Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług dobrej agencji SXO, do której należy Semcore. Przy czym warto decydować się na dodatkowe działania, jak na przykład płatne reklamy. Dzięki współpracy ze specjalistami Ty możesz zająć się rozbudową biznesu, planowaniem nowych produktów czy usług, kontaktami z klientami czy partnerami branżowymi, a pozycjonowanie i UX będzie w rękach najlepszych ekspertów.


Dlaczego warto współpracować z agencją SXO?
Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Twoje zdrowie
Kafelek audycji: Weekend w lesie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM
Kafelek audycji: Weekend w ogrodzie

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij