W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno [x]

Zamknij okno  X

Reklama

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • czwartek, 11 lipca 2019 8:34

Informacja reklamowa:

Biurko na miarę XXI wieku!

Kaszuby to jeden z najpiękniejszych regionów naszego kraju, tłumnie odwiedzany zwłaszcza w okresie letnich wakacji, a przy tym bardzo dynamicznie się rozwijający. Jest tu miejsce dla wielu nowych firm – nie tylko z branży turystycznej.

Biurko na miarę XXI wieku!

Przedsiębiorcy na Kaszubach mogą liczyć nie tylko na to, że znajdą chętnych na swoje usługi wśród mieszkańców regionu oraz turystów. Ci ostatni nie przybywają na północ Polski wyłącznie z Polski, ale z całej Europy, a nawet świata. Firmy mają możliwość korzystania z rozmaitych dotacji, między innymi z Funduszy Europejskich. Jeśli mieszkamy na Kaszubach, warto pomyśleć o rozwinięciu działalności gospodarczej. Region jest również otwarty na przybyszów z innych części Polski, jeśli tylko zechcą tu przenieść siebie i swoją firmę.

Biurko dopasowane do potrzeb

Zakładanie firmy trzeba zacząć od dopełnienia formalności. Działalność gospodarczą należy zgłosić w urzędzie miasta lub gminy, Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym. Na szczęście na Kaszubach można to szybko i bezproblemowo online – za pomocą specjalnych platform internetowych. Potem pozostaje znalezienie siedziby firmy, co nie jest trudne, ponieważ lokali na działalność gospodarczą nie brakuje.

Na koniec pozostaje tylko wyposażyć swoją firmę w niezbędne meble. Jednym z nich jest biurko. Jak wybrać odpowiednie z ogromnej oferty sklepów stacjonarnych i internetowych? Przede wszystkim trzeba je dopasować do indywidualnych potrzeb osoby, która będzie go używać. Podstawowym kryterium jest wzrost. Większość stołów do prac biurowych ma blat mocowany na wysokości około 72 cm – jest to odpowiednia wysokość dla osoby średniego wzrostu. Jednak pracownik wysoki albo niski będzie się przy blacie na takiej wysokości męczył, siedząc w pozycji pochylonej albo nadmiernie wyprężonej. Na szczęście jest na to rada – wystarczy zakupić biurko z blatem sterowanym elektrycznie. Takie meble ma w swojej ofercie na przykład firma AJ Produkty z Redzikowa na Pomorzu.

Blat sterowany elektrycznie

Biurka sterowane elektrycznie mają zakres regulacji blatu wynoszący nawet kilkadziesiąt centymetrów, co zapewni komfort każdemu bez względu na wzrost. Regulacja przy użyciu pilota jest szybka, a przy tym bardzo dokładna, ponieważ mechanizm ma funkcję wolnego startu i szybkiego zatrzymania na takiej wysokości, jaka jest dla nas odpowiednia. Niektóre modele mają ponadto możliwość zapisania kilku ustawień w panelu sterowania, dzięki czemu z tego samego biurka może korzystać nawet kilka osób, przy czym każda szybko dopasuje je do własnego wzrostu i preferencji. Biurka sterowane elektrycznie są standardowo wyposażane w system antyzgnieceniowy, który zapobiega nagłemu obsunięciu się. Kiedy w trakcie unoszenia się blat natrafi na jakąś przeszkodę, na przykład otwarte okno, zatrzymuje się, a następnie obniża.

Nowoczesne krzesło biurowe

W biurze niezbędne są oczywiście krzesła– ich wybór również jest ogromny. Na które warto zwrócić uwagę? Przede wszystkim na te, które mają szeroki zakres regulacji w pionie i w poziomie, a więc umożliwiają ustawienie siedziska na wysokości odpowiedniej do wzrostu oraz odchylenia oparcia. Przydatne są również podłokietniki, które odciążają ręce oraz podpórki na nogi. Jeśli jesteśmy otwarci na nowinki stylistyczne, możemy kupić krzesło-piłkę, które poleca wielu projektantów wnętrz biurowych. Ma ono wbudowaną wewnątrz piłkę pilates, której ciśnienie reguluje się przy użyciu pompki, dobierając najbardziej komfortowy dla użytkownika poziom twardości siedziska. Takie krzesła to jedna z propozycji wspomnianej już firmy AJ Produkty. Projektowane są tak, aby wymuszać korygowanie naszej postawy podczas siedzenia (wiele osób ma tendencję do zbytniego pochylania się lub wyprężania) i wzmacniać mięśnie pleców. Przykładem takiego mebla może być stołek balansujący Chester.

Biuro urządzone z pomysłem i zachowaniem zasad ergonomii, czyli higieny i bezpieczeństwa pracy, będzie miejsce przyjaznym dla pracowników. Na pewno też zrobi dobre wrażenie na klientach.

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.
  • poniedziałek, 14 października 2019 13:22

KUJAWSKO-POMORSKIE:

Krzysztof Brejza z mandatem senatora

Sport:

Reklama

Reklama

Polska i Świat:

Copyright © 2001-2018 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij