
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoPo nawałnicy z 2017 roku.
Chcą, żeby informacja o zagrożeniach pogodowych szybko docierała do mieszkańców i służb odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa. Władze powiatu tucholskiego wprowadzą tzw. Infoalert.
- To też nasza reakcja na protokół pokontrolny NIK, który wytknął błędy i niedociągnięcia służb po nawałnicy - mówi Weekend FM kierownik Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w powiecie tucholskim Krzysztof Szulczyk.
- Chodzi o szybką komunikację. Ma być komunikacja między samymi podmiotami, które uczestniczą w akcjach, które potencjalnie mogą w tych akcjach uczestniczyć, jak również informacja ma szybko docierać do mieszkańców. Będą tutaj uruchomione strony internetowe, fanpage na facebooku, jak również system sms. Na razie jesteśmy na etapie projektowania tego wszystkiego, ostateczny termin uruchomienia tego systemu planujemy na czerwiec.
Krzysztof Szulczyk
Powiat tucholski zamierza też zastąpić stare syreny alarmowe syrenami elektronicznymi, które, oprócz dźwięku, mogą nadawać komunikaty głosowe.

Słuchaj w: