
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoDlaczego nie działa system elektronicznego rejestrowania się do chojnickiego Wydziału Komunikacji?
Takie pytanie na ostatniej sesji Rady Powiatu zadał jego dyrektorowi radny Marek Szmagliński.
- Bo go wyłączyliśmy - odpowiedział dyrektor Krzysztof Piekarski. I wytłumaczył, że system został opanowany przez firmy, które za pieniądze załatwiają w wydziale formalności za innych:
Zapewniam państwa, że tylko pojedyncze osoby były w stanie umówić się elektronicznie, bo system był od razu opanowywany przez firmy konkretne i osoby które, tym się zawodowo za wynagrodzeniem trudniły.
Krzysztof Piekarski
W tej chwili do kolejki w Wydziale Komunikacji można się rejestrować telefonicznie i osobiście w biurze informacji. Dyrektor Piekarski zapewnia, że to działa, a czas oczekiwania na wizytę w wydziale wynosi więcej, niż 2 dni.

Słuchaj w:

Artykuł sponsorowany

