W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • środa, 25 września 2019 11:57

Artykuł reklamowy

Czy firmy z małych miast mają szanse na widoczność w sieci?

Czy twoje usługi są widoczne w wynikach wyszukiwania Google? Niestety, dla 90% użytkowników, jeśli Twoja firma nie pojawia się na pierwszej stronie to tak jakby nie istniała. Mało kto sprawdza wyniki na drugiej czy trzeciej stronie a na czwartą to nawet ja się nie zapuszczam.

Czy firmy z małych miast mają szanse na widoczność w sieci?

Które wyniki wyszukiwania są płatne, a które bezpłatne?

Wbrew pozorom to wcale nie takie trudne do odróżnienia. Choć z roku na rok Google stara się coraz bardziej zatrzeć różnicę między płatnymi i bezpłatnymi wynikami wyszukiwania to po kilku artykułach nie będzie to już dla Ciebie zagadką.Cały internet zarówno lokalny jak i globalny, zarówno dla małych jak i dużych firm wygląda tak samo, wyniki dzielą się na:

- wyniki płatne - wyniki związane z reklamą Google Ads, Google Hotel Ads, Loty Google.
- wyniki bezpłatne - wyniki organiczne, Google Moja Firma i wyniki widoczne na mapach Google.

Pozycjonowanie strony - samemu czy przez agencję?

I tak i tak. Obecnie w internecie znajdziesz wiele materiałów, dzięki którym dowiesz się co to jest SEO, pozycjonowanie stron czy słowa kluczowe. W łatwy sposób możesz zdobyć samouczek pokazujący krok po kroku jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe lub które wskażą jak zoptymalizować stronę. Istnieje wiele profesjonalnych i zaufanych firm, które chętnie dzielą się swoją wiedzą dotyczącą pozycjonowania stron, siecią wyszukiwania, analizą kampanii i innych usług Google ułatwiających promocję firmy, więc gdzie jest haczyk?

Na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce

Na pozycję w wynikach wyszukiwarki Google pływa ponad 200 czynników rankingowych, które na domiar złego ciągle się zmieniają. Jakby tego było mało, to Google niechętnie informuje o wdrożeniu nowych algorytmów ani na czym wdrożone zmiany polegają. Stworzenie strony internetowej to jedno, jednak bez jej pozycjonowania nie będzie ona widoczna niemal dla nikogo. Czasem warto poprosić o radę profesjonalistów, którzy pomogą wypozycjonować firmę na stronie wyszukiwarki, na której zatrzymuje się ponad 90% użytkowników. Za postawieniem na agencję, przemawia kilka kwestii. Pierwszą z nich jest czas, który musiałbyś poświęcić na podszkolenie się w dziedzinie pozycjonowania, a drugą, najważniejszą kwestią jest wiedza pozycjonerów, oparta na doświadczeniu, ciągłej obserwacji, nieustannej nauce i wielokrotnym testowaniu różnych kombinacji m.in. słów kluczowych. Pozycjonerzy po prostu trzymają rękę na pulsie.

Od czego zacząć?

Od sprawdzenia jak Twoja strona internetowa wypada na tle konkurencji oraz jakie ma silne i słabe strony. Jak to zrobić? Warto przeprowadzić analizę konkurencji, przejść przez całą ścieżkę klienta, sprawdzić jak wyświetla się konkurencja w wynikach wyszukiwania i spróbować określić bezpośrednią konkurencję wobec działalności twojej firmy. Jeżeli chcesz zrobić to profesjonalnie, skorzystaj z pomocy. Większość agencji zewnętrznych świadczących usługi SEO przeprowadza audyty stron internetowych. Warto się na nie zdecydować, jeśli zależy Ci na sprawdzeniu jakich zmian wymaga twoja strona internetowa, chcesz zdobyć wiedzę niezbędną do przeprowadzenia optymalizacji i chcesz śledzić postęp prac nad swoją stroną.

Skuteczne pozycjonowanie strony.

Pozycjonowanie strony, o czym trzeba wiedzieć, jest procesem długofalowym, jego efekty są widoczne nawet dopiero po kilku miesiącach od wdrożenia pierwszych procesów optymalizacyjnych. Wszystkie działania, które przeprowadzisz by zwiększyć wyniki wyszukiwania twojej strony, można podzielić na kilka części – zarówno on-site, jak i off-site.
Pozycjonowanie polega na tworzeniu unikalnych opisów na stronie zarówno produktów jak i usług, wartościowych treści, takich jak blogi, poradniki i instrukcje, na dodawaniu inteligentnego linkowania oraz ciągła praca z kodem strony. Tylko równoczesna i stała praca nad wszystkimi czynnikami sprawi, że wybrana strona www zacznie przeskakiwać na wybrane frazy w wynikach wyszukiwania.

Szybki efekt.

Na szczęście, jeżeli potrzebujesz wyników na teraz, otwierasz sklep i nie możesz sobie pozwolić aby pierwsi klienci przyszli za rok, są inne sposoby aby dostać się na pierwszą stronę wyszukiwarki Google, jakimi są płatne wyniki wyszukiwania, czyli reklamy sponsorowane lub reklamy Google.   

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Twoje zdrowie
Kafelek audycji: Weekend w lesie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM
Kafelek audycji: Weekend w ogrodzie

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij