
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoZarządzanie firmą nie jest łatwym zadaniem. Niezależnie od tego, czy marzymy dopiero o założeniu własnego biznesu, czy może prowadzimy już dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, musimy się mierzyć z wieloma wyzwaniami. Stale rosnące koszty, potrzeba rozwoju i nowych inwestycji sprawiają, że nasz budżet zaczyna drżeć w posadach. Każdy zajmujący się prowadzeniem działalności zdaje sobie sprawę z konieczności cięcia kosztów. Dlatego, jeśli dopiero planujemy otworzyć własną firmę, zacznijmy od racjonalizowania wydatków.
Każdemu, kto prowadzi własną firmę, przyda się wygodny samochód. Trzeba przecież sprawnie przemieszczać się po mieście, docierać na spotkania z kontrahentami i mieć czym przewozić ważne dokumenty czy sprzęty. Dobre, bezpieczne auto jest dla wielu podstawą zarządzania. Ale skąd wziąć pojazd na samym początku zawodowej drogi? W tym okresie zwykle musimy mierzyć się ze sporymi wydatkami. Dlatego najlepszą opcją na to, by wejść w posiadanie auta, jest leasing na samochód.
Takie rozwiązanie pozwala bezpiecznie i przy stosunkowo niskich kosztach użytkować pojazd. Mogą z niego skorzystać wszystkie podmioty gospodarcze, osoby fizyczne prowadzące działalność, rolnicy, spółki cywilne i spółki prawa handlowego. Santander Consumer Multirent oferuje leasing samochodów osobowych i dostawczych, elastyczne finansowanie i opłatę wstępną w wysokości 0% wartości pojazdu! Do tego okres leasingowania może być rozłożony nawet na 60 miesięcy, a uproszczone procedury wnioskowania i szybka decyzja znacznie ułatwiają skorzystanie z usługi. To świetne rozwiązanie dla wszystkich, którzy potrzebują samochodu, a nie mogą sobie pozwolić na jednorazowe wydanie kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Bardzo istotne dla młodego przedsiębiorcy jest również regularne inwestowanie w rozwój. Nie ma nic ważniejszego niż sumienne rozwijanie swoich umiejętności i poszerzanie zakresu usług. Im więcej możemy zaoferować klientom, tym większe będą nasze zyski. Oczywiście nie chodzi tylko o to, ile robimy, ale jak to robimy. Musimy zachować jak najwyższą jakość oferty. Tu nie ma miejsca na półśrodki – jeden niezadowolony klient może nam zrobić antyreklamę, której nie zmyje żadna kampania PR-owa. Dlatego rozwijajmy się, a do tego przy każdej współpracy dawajmy z siebie jak najwięcej. O każdego dbajmy tak, jak o pierwszego klienta w naszej karierze.
W początkowej fazie prowadzenia firmy musimy uzbroić się w cierpliwość. Zanim zaczniemy na siebie zarabiać, najpewniej upłynie trochę czasu. Początki są trudne – to jasne. Dlatego tak istotne jest, byśmy zawsze z uwagą słuchali rad i podpowiedzi mądrzejszych i bardziej doświadczonych od nas. Przyjmujmy krytykę i nie obrażajmy się za kilka gorzkich słów. Doceniajmy prawdziwą, szczerą chęć pomocy. Bo ta wcale nie zdarza się zbyt często. A po co inwestować w usługi firm doradczych, skoro możemy zupełnie za darmo czerpać z doświadczenia naszych starszych kolegów, przyjaciół lub bliskich?
Słuchaj w: