
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoBochnia (woj. małopolskie). Podwójny rocznik nie spowodował znaczącego wydłużenia pracy szkół. Przykładowo w I LO w Bochni, dwuzmianowość istniała zawsze, a podwójny rocznik spowodował jedynie, że lekcje zostały wydłużone o godzinę.
- Dwuzmianowość w naszej szkole jest normą. Panuje od czasów, kiedy ja chodziłam do tej szkoły, a było to dość dawno. Budynek nie jest z gumy, mamy podwójny rocznik, mamy dużą ilość uczniów, bo jest to w tym roku 1017 uczniów. W związku z tym lekcje zostały wydłużone, ale z naszego punktu widzenia one zostały wydłużone nieznacznie. Więc w tym momencie przy podwójnym roczniku i zwiększonej ilości uczniów, wydłużenie lekcji o godzinę i parę minut jest z naszego punktu widzenia sukcesem – tłumaczy Jolanta Kruk, dyrektor I LO w Bochni.
Słuchaj w: