
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoFunkcjonariusze apelują o szczególną ostrożność podczas internetowych transakcji.
Sądziła, że rozmawia z pracownikiem banku i w ten sposób straciła swoje oszczędności. 40-letnia mieszkanka powiatu kościerskiego to już kolejna ofiara oszustów internetowych. Z kobietą skontaktował rzekomy pracownik banku. Za pomocą BLIK- a wyłudził od niej 60 tys. zł.
Pieniądze stracił także 58-latek z powiatu kościerskiego. Mężczyzna został powiadomiony za pomocą jednego z komunikatorów o wzięciu udziału w konkursie, w którym należało przesłać dalej kody BLIK. Mężczyzna nie zweryfikował otrzymanej informacji, w wyniku czego utracił 1 tys. zł. Funkcjonariusze apelują o szczególną ostrożność podczas internetowych transakcji.
Słuchaj w:

Artykuł sponsorowany

