
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoLokalni twórcy mogą pokazać się w ośmiu kategoriach.
Młodzi twórcy cały czas mogą zgłaszać się do akcji z hasztagiem mój dom kultury. Idea a polega na publikowaniu na Facebooku i Instagramie swoich dzieł oraz oznaczaniu wspominanym wcześniej hasztagiem. To już trzecia edycja tej internetowej zabawy, która finalnie zakończy się galą, koncertami, prezentacjami i wernisażami w Chojnickim Centrum Kultury. A jaka jest główna idea tej akcji?
Jest dedykowana młodym twórcom i artystom. Też tym, którzy trochę boją się ze swoją sztuką i działalnością wyjść na zewnątrz. Ta akcja ma ośmielić ludzi niezdecydowanych. Dać szansę na taki świeży powiew artystyczny.
Ola Fryca
Mówi Weekend FM koordynatorka i pomysłodawczyni akcji Ola Fryca z Fundacji Rozwoju Ziemi Chojnickiej i Człuchowskiej. Lokalni twórcy mogą pokazać swój talent i dzieła w ośmiu kategoriach: dźwięk, obraz, multimedia, fotografia, tekst, forma i performance. Zgłoszenia przyjmowane są do 8 grudnia. Link do formularza zgłoszeniowego znajdziecie na stronie internetowej Chojnickiego Centrum Kultury.
Organizatorami akcji jest ChCK oraz Fundacja Rozwoju Ziemi Chojnickiej i Człuchowskiej.
A więcej o tej inicjatywie na antenie Weekend FM, Ance Zajkowskiej opowiedziała koordynatorka i pomysłodawczyni akcji Ola Fryca:
rozmowa
Słuchaj w: