
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoOddanie smartfona do serwisu, niezależnie od tego, czy wymaga naprawy ekranu, wymiany baterii, czy aktualizacji oprogramowania, to sytuacja, która prędzej czy później może spotkać każdego użytkownika. Zanim jednak oddasz swoje urządzenie w ręce specjalistów, warto zadbać o kilka kluczowych kwestii, które nie tylko zabezpieczą Twoje dane, ale także ułatwią proces naprawy.
Oddanie smartfona do serwisu, niezależnie od tego, czy wymaga naprawy ekranu, wymiany baterii, czy aktualizacji oprogramowania, to sytuacja, która prędzej czy później może spotkać każdego użytkownika. Zanim jednak oddasz swoje urządzenie w ręce specjalistów, warto zadbać o kilka kluczowych kwestii, które nie tylko zabezpieczą Twoje dane, ale także ułatwią proces naprawy.
Najważniejszą rzeczą, o której musisz pamiętać, zanim oddasz smartfona do serwisu, jest wykonanie kopii zapasowej. Twój telefon przechowuje mnóstwo istotnych informacji, od kontaktów, przez zdjęcia i wiadomości, aż po aplikacje i ich dane. W przypadku, gdyby podczas naprawy doszło do nieoczekiwanej utraty danych, kopia zapasowa zabezpieczy Cię przed ich utratą.
W przypadku urządzeń Apple, takich jak iPhone, najłatwiejszą metodą jest iCloud. Możesz wykonać kopię zapasową bezpośrednio z ustawień telefonu:
Alternatywnie, możesz stworzyć kopię zapasową na komputerze, korzystając z iTunes lub Findera.
Zanim oddasz telefon do serwisu, warto wylogować się ze swojego konta Apple (w przypadku iPhone´a) lub Google (dla Androida). Dzięki temu Twoje dane osobiste, takie jak wiadomości, zdjęcia i inne pliki przechowywane w chmurze, będą bezpieczne i niedostępne dla osób trzecich.
W przypadku iPhone´a, aby się wylogować:
Dla użytkowników Androida:
Jeśli korzystasz z iPhone’a, pamiętaj o wyłączeniu funkcji Znajdź mój iPhone. Jest to istotne, ponieważ aktywna blokada może uniemożliwić technikom wykonanie napraw.
Aby wyłączyć tę funkcję:
Użytkownicy Androida mogą wyłączyć podobną funkcję w zakładce Google > Bezpieczeństwo > Znajdź moje urządzenie.
Przed oddaniem telefonu do serwisu warto wyjąć kartę SIM oraz wszelkie akcesoria, takie jak etui, szkło ochronne czy karty pamięci. Karta SIM jest potrzebna do korzystania z usług operatora, a ponadto przechowuje kontakty, więc jej pozostawienie w telefonie podczas naprawy nie jest konieczne.
Serwis może poprosić o kod blokady ekranu, aby mieć dostęp do urządzenia podczas testów lub diagnostyki. Jeśli nie chcesz przekazywać swojego kodu blokady, upewnij się, że dane, które serwis potrzebuje przetestować, są dostępne przed oddaniem telefonu. Możesz także zresetować hasło po zakończeniu naprawy.
Przed oddaniem smartfona do naprawy, warto przemyśleć usunięcie niektórych wrażliwych danych, takich jak prywatne zdjęcia, wiadomości czy inne pliki. Jeśli nie chcesz tego robić, upewnij się, że masz aktualną kopię zapasową i dane są zabezpieczone.
Zastosowanie się do tych kilku prostych kroków pomoże uniknąć potencjalnych problemów z utratą danych czy dostępem do prywatnych informacji. Przygotowanie telefonu przed wizytą w serwisie nie tylko ułatwia naprawę, ale również zabezpiecza Twoje dane.
Jeśli szukasz profesjonalnego serwisu iPhone w Warszawie, w którym Twój smartfon zostanie naprawiony sprawnie i z dbałością o każdy szczegół, AppleHome to doskonały wybór. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, szerokiemu wachlarzowi usług i własnemu magazynowi oryginalnych części, AppleHome gwarantuje szybkie i solidne naprawy. Oferują także usługę door-to-door, co oznacza, że Twój telefon może zostać naprawiony bez wychodzenia z domu.
Zapraszamy do jednego z trzech punktów AppleHome: na Woli, Ursynowie i w Piasecznie. Niezależnie od rodzaju usterki – jesteśmy gotowi pomóc!
Słuchaj w: