
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoMieszkańcy Sępólna Krajeńskiego pytają o wyrobienie dowodu osobistego.
"Skończyła mi się ważność dowodu osobistego, a urzędnicy nie chcą przyjąć wniosku osobiście" - pisze do redakcji Weekend FM mieszkaniec Sępólna Krajeńskiego i tłumaczy, że przez to nie może załatwić innych spraw, na przykład bankowych. Jego zdaniem do zamkniętego Urzędu Miejskiego trudno się dodzwonić, a kiedy już się udało urzędnicy kazali złożyć wniosek elektronicznie.
"Niestety tak to teraz wygląda, osobiście tylko można dowód odebrać" - tłumaczy burmistrz Sępólna Waldemar Stupałkowski.
- Jeżeli chodzi o dowody osobiste ten kontakt, przynajmniej przy odbiorze musi być, w związku z tym wszystkie sprawy, które można załatwić elektronicznie załatwiane są elektronicznie, wniosek o wydanie dowodu można złożyć elektronicznie, natomiast po sam odbiór dowodu trzeba się umówić z pracownikiem, on wyznaczy odpowiednią godzinę i dzień i będzie można ten dokument tożsamości odebrać.
Waldemar Stupałkowski
"Po odbiór dowodu trzeba stawić się osobiście, bo urzędnik musi potwierdzić tożsamość osoby i w tym przypadku żadnego problemu nie ma" - dodaje burmistrz Sępólna.
Słuchaj w: