
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij okno"Uchwała reklamowa" miałaby określić zasady ustawiania reklam, ich wygląd i materiały, z jakich mają być wykonane.
- To bardzo trudna uchwała, którą ma niewiele samorządów. Myślę że najpierw powinien powstać zespół, który powinien wypracować jej ramy - mówi radny Bogdan Adamczyk:
- Myślę, że to jest jedyny pomysł, który można teraz zrealizować, żeby wykonać tę uchwałę, choć nie uważam, że jest jakiś gigantyczny problem z reklamami, że one nas przytłaczają, bo kultura reklam jest coraz wyższa, są coraz lepszej jakości.
Bogdan Adamczyk
Radny Adamczyk obawia się również, że z powodu uchwały ucierpią wspólnoty mieszkaniowe, które dzięki dochodom z reklam wykonują remonty kamienic i bloków mieszkalnych.
Innego zdania jest radny opozycji i inicjator "uchwały reklamowej" Leszek Szymczak, który powołanie zespołu uważa za pomysł nietrafiony. Jego zdaniem, rada najpierw powinna podjąć uchwałę intencyjną.
- Jeżeli Rada Miejska dzisiaj głosami koalicji w ogóle nie dała sygnału, że rozpoczynamy tę procedurę, to po co tworzyć zespół, który namęczy się mówiąc kolokwialnie, jak i tak ten temat nie będzie potem przedłożony Radzie Miejskiej.
Leszek Szymczak
Ostatecznie radni zdecydowali o powołaniu zespołu do wypracowania ram uchwały reklamowej. Uchwały intencyjnej nie przegłosowano.

Słuchaj w: