
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoSam jarmark wydłuży się w tym roku do 2 dni -12 i 13 kwietnia.
Nie Promocja Regionu Chojnickiego, a prywatna, nowa na rynku firma eventowa będzie w tym roku głównym organizatorem Jarmarku Wielkanocnego.
Jak wyjaśnia Weekend FM prezes Promocji Mariusz Paluch, decyzja ta podyktowana jest m.n. nakładem pracy rozłożonym na trzy pracujące w spółce osoby.
- Chcemy spróbować nowych rozwiązań, w związku z tym, że organizacyjnie jest to bardzo duże przedsięwzięcie: mnóstwo telefonów, uzgodnień, umów, a do tego dużo pracy wokół i w naszych Chojnicach jeden z przedsiębiorców, osoba, która ma mniejsze czy też większe doświadczenie w organizacji małych czy większych rzeczy zgodziła się pójść z nami na współpracę. My jako spółka będziemy mogli skoncentrować się na wsparciu tej organizacji.
Mariusz Paluch
- Liczymy na dobrą współpracę, szczególnie, że porozumieliśmy się z podmiotem, który żywo w takich jarmarkach bierze udział - mówi Weekend FM prezes Promocji Regionu Chojnickiego Mariusz Paluch. Jak ustaliliśmy, umowa między podmiotami jest tak sformułowana, że samorządowa spółka nie poniesie z tytułu tej współpracy żadnych kosztów. Dodajmy, że sam jarmark wydłuży się w tym roku do 2 dni -12 i 13 kwietnia.
Słuchaj w: