
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoPrzez zbyt słabe łącze internetowe.
Są problemy z obsługą systemu "FALA" oraz z działaniem jego punktu w Chojnicach. "FALA" to kompleksowe rozwiązanie dla podróżnych, przez które odbywa się także sprzedaż biletów miesięcznych MZK w Chojnicach. Słuchacz Weekend FM donosi, że przez problemy techniczne punkt obsługi na chojnickim dworcu był zamknięty. To utrudniło mu i innym podróżnym zakup biletów i odbiór kart dla osób, które zdecydowały się na takie rozwiązanie. "Nie należało rezygnować z tradycyjnych biletów, skoro system jest niedopracowany" – komentuje słuchacz.
Chojnicki przewoźnik potwierdza, że problemem punktu obsługi w budynku dworca jest łącze internetowe.
Problem jest natury technicznej, jest problem z jakością internetu. I dopóki aplikacja nie ma dobrego łącza, nie działa poprawnie i stąd są problemy. Są prowadzone tam różne rozmowy i prace, no staramy się, żeby to było jak najszybciej, ale to są rzeczy, które nie są uzależnione od nas.
Bartosz Knitter
Wyjaśnia Bartosz Knitter, specjalista ds. marketingu w MZK w Chojnicach.
Z kolei w chojnickim ratuszu zapewniają, że kwestie techniczne w budynku dworca zostaną wkrótce rozwiązane.
Za system "FALA" odpowiada InnoBaltica, której my jesteśmy udziałowcem i będziemy dążyć do tego, żeby aplikacje i system funkcjonował w sposób właściwy. Dołożymy wszelkich starań i tu będziemy interweniować. Natomiast jeżeli chodzi o punkt na dworcu, to jestem przekonany, że trzeba wydłużyć jego godziny otwarcia i one muszą być pewne. Te problemu techniczne, one są uciążliwe i za to przepraszamy.
Arseniusz Finster
Mówi Weekend FM burmistrz Chojnic Arseniusz Finster.
Rozmowy nad rozszerzeniem dni działania punktu już trwają.
Przedstawicielka spółki InnoBaltica zapewnia, że obecnie punkt obsługuje pasażerów i wydaje karty. Wyjaśnia, że jego lokalizacja została ustalona wspólnie z organizatorem transportu, ale połączenie GSM jest tam wyzwaniem.
System "FALA" działa stabilnie, a trudności związane są z niewystarczającym połączeniem GSM w funkcjonowaniu POK na dworcu PKP w Chojnicach. Wierzę jednak, że są to przejściowe wyzwania i problemy niebawem zostaną usunięte. Pracujemy wspólnie z organizatorem transportu nad właśnie takim optymalnym rozwiązaniem.
Monika Ostrowska
Mówi rzeczniczka prasowa spółki InnoBaltica Monika Ostrowska.
Jak dodaje, indywidualne problemy i wątpliwości pasażerów najlepiej wyjaśniać poprzez kontakt z infolinią.
Słuchaj w: