
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoMZK w Chojnicach rezygnuje z papierowych biletów miesięcznych w strefie A, czyli miejskiej.
MZK w Chojnicach rezygnuje z papierowych biletów miesięcznych w strefie A, czyli miejskiej. Na luty trzeba je już wykupić za pośrednictwem Systemu FALA. Jak to zrobić? Zakładając konto w aplikacji, na portalu internetowym albo udając się do Punktu Obsługi Klienta na chojnickim dworcu. Ten - w najbliższy piątek, ale też poniedziałek i wtorek - będzie - dla wygody pasażerów - pracował w dogodnych dla nich godzinach. Pomoc będzie można też uzyskać telefonicznie i mailowo.
- Jeżeli np. pasażer miałby jakieś pytania, wątpliwości, a nie miałby możliwości przyjść do POK-u, może skorzystać z pomocy zespołu infolinii, który dostępny jest pod numerem 585 733 585, albo może również napisać maila na adres info@systemfala.pl
Monika Ostrowska
Mówi Weekend FM Monika Ostrowska, rzecznik prasowy firmy InnoBalitca, która obsługuje FALĘ.
Jak informuje chojnicki MZK, w poniedziałek i wtorek w założeniu konta w aplikacji i zakupie biletu pomagać będą w Chojnicach specjaliści z Systemu FALA.
Słuchaj w:

Artykuł sponsorowany

