
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoJednocześnie spółka otrzymała zalecenie nieangażowania się w nowe wydarzenia kulturalne.
O 30 procent większe środki będzie miała Promocja Regionu Chojnickiego. Decyzja w sprawie powiększenia budżetu spółki zapadła na zgromadzeniu jej wspólników, czyli kilku samorządów z powiatu chojnickiego.
Teraz radni każdego z tych samorządów będą przyjmować stosowne uchwały. W przypadku miasta Chojnice ma być to kwota większa o około 20 tys. zł. Powodem decyzji jest utrzymująca się od kilku lat inflacja oraz zmiana profilu działania spółki.
Spółka ma mocniej wejść głównie w obszar związany z promocją przedsiębiorczości i rozwoju społeczno-gospodarczego, a mniej zajmować się wydarzeniami kulturalnymi. Z tym, że i Dni Chojnic i 750-lecie Chojnic i Dni Powiatu to właściwie organizuje spółka. Będziemy promować 20-hektarową strefę, której właścicielem jest firma Regalux, będą spotkania ze Specjalną Strefą Ekonomiczną. Chcemy ten teren ożywić.
Arseniusz Finster
Wyjaśnia Weekend FM burmistrz Chojnic Arseniusz Finster.
Jednocześnie spółka otrzymała zalecenie nieangażowania się w nowe wydarzenia kulturalne.
Słuchaj w: