
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoW Gorzelni Gwieździn odbyła się konferencja inaugurująca projekt.
"Chcemy promować ziemię człuchowską - to, co jest w niej najlepsze. A produkty lokalne stanowią wizytówkę naszego obszaru" - tak prezes Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej Angelika Kallas tłumaczy ideę Komturii Natury. Założenia tworzonej właśnie marki lokalnej zostały zaprezentowane podczas wczorajszej (18.10.) konferencji w Gorzelni Gwieździn.
Jak zdradziła Angelika Kallas, w planie jest utworzenie trzech automatów sprzedażowych: w Człuchowie, Przechlewie i Debrznie. Ma też powstać sklep internetowy. Poza darmową promocją, uczestnicy projektu mogą też liczyć na preferencje podatkowe ze strony samorządów, z którymi rozmowy już trwają. Co najważniejsze, przystąpienie do Komturii Natury ma być znakiem jakości, o który trzeba będzie się mocno postarać. Kto będzie miał taką szansę?
- Mamy 9 kategorii produktów, usług, które chcemy certyfikować: rękodzieło i produkty przemysłowe, produkt spożywczy, utwór niematerialny, oferta turystyczno-rekreacyjna, oferta edukacyjna, oferta gastronomiczna, oferta noclegowa, wydarzenie sportowe rekreacyjne, wydarzenie kulturalne i promocyjne.
Angelika Kallas
Mówi Weekend FM Angelika Kallas.
Konkurs ma zostać ogłoszony na początku roku, a pierwsze certyfikaty zostaną wręczone w marku.
- Produkty rozumiane bardzo szeroko, czyli zarówno produkty, usługi, jak i inicjatywy, a nawet ludzie mogą być tak naprawdę wpisani w markę, byle by mieli związek z regionem i byli otwarci na współpracę z innymi, bo to jest właśnie bardzo ważne dwa kryteria, które odróżniają tę markę od wszystkich innych dostępnych na rynku.
Olga Gałek
Mówi Weekend FM ekspert ds. budowania marki lokalnej Olga Gałek.
Zaczęło się od tajemniczej kampanii z samym znakiem graficznym i nazwą Komturia Natury. Karty były stopniowo odkrywane, a wszystko na temat tej marki lokalnej wiadomo już od wczoraj (18.10.).
Właśnie wczoraj (18.10.) w Gorzelni Gwieździn odbyła się konferencja inaugurująca projekt Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej. Przy tej okazji reporter Weekend FM Wojciech Piepiorka sprawdzał, jak Komturia Natury powstawała, jak ma się rozwijać oraz co ta marka lokalna da producentom z powiatu człuchowskiego i ich klientom?
Reportaż Wojciecha Piepiorki

Słuchaj w:

Artykuł sponsorowany

