
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij okno"Wprowadzamy jeden punkt obsługi klienta".
Wszystko do załatwienia w jednym okienku. To główny cel reorganizacji w Centrum Usług Społecznych w Czersku. Pracownicy części sekcji przeniosą się na ulicę Dworcową 31. Zajmą pomieszczenia po Administracji Zasobów Komunalnych. Do działających już tu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego, dołączą kadry, administracja, księgowość, dyrektorka oraz dział realizacji usług społecznych. Zajmuje się on projektami takimi jak teleopieka, opieka door to door oraz klubami seniora. Z kolei przy ulicy Przytorowej 22 w Czersku powstanie główny punkt obsługi interesantów.
- Chcemy zrealizować tę zasadę jednego okienka, dlatego na ulicy Przytorowej 22 będzie się mieścić jeden główny punkt obsługi interesantów. Nie będziemy już państwa odsyłać na ulicę Dworcową 31 celem realizacji jakiś świadczeń rodzinnych. Już od czerwca wprowadzamy jeden punkt obsługi klienta na ulicy Przytorowej 22.
Anna Bielawska-Jutrzenka
Mówi dyrektorka CUS w Czersku Anna Bielawska-Jutrzenka.
Poza tym w planach jest także stworzenie centrali telefonicznej. Po wybraniu jednego numeru będzie możliwość połączenia do innych jednostek. Centrala ma zostać uruchomiona także w czerwcu.
Słuchaj w: