
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoW sprawie sytuacji finansowej pływalni.
Ilu pracowników, na jakich stanowiskach i z jakim wynagrodzeniem basen w Człuchowie zatrudnia? Jakie płaci rachunki za prąd, ogrzewanie oraz wodę i ścieki? Jakie są jeszcze inne koszty jego utrzymania? To niektóre z pytań, jakie znalazły się w interpelacji radnej powiatowej Aleksandry Matuszewskiej-Gołębiowskiej.
Jak mówi, radni o sytuacji finansowej pływalni dowiadują się z wystąpień starosty, ale swoją wiedzę na ten temat chce zgłębić i uszczegółowić. I pyta nie tylko o wydatki, ale też wszystkie przychody człuchowskiej pływalni, w tym pozyskanie dofinansowania i wpływy z wejściówek.
- Taka dokładna wiedza pozwoli nam po pierwsze na analizę sytuacji finansowej, należy nam się też taka wiedza, żeby ukrócić te wszystkie domysły, które się tam gdzieś dzieją, jakieś niuanse, które są nikomu niepotrzebne, zresztą doskonale o tym wiemy, stąd też ta moja interpelacja.
Aleksandra Matuszewska-Gołębiowska
Mówiła w czasie ostatniej sesji Rady Powiatu Człuchowskiego Aleksandra Matuszewska-Gołębiowska.
Jej interpelacja dotyczy danych z lat 2020, 2021 i 2022 oraz stycznia bieżącego roku. Starosta Aleksander Gappa ma 14 dni na udzielenie odpowiedzi.
Słuchaj w: