
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoTo około 1,5-kilometrowy odcinek drogi wojewódzkiej 241.
Są już trzy warianty przebiegu tak zwanej "małej obwodnicy" Sępólna Krajeńskiego. Firma, która wygrała przetarg na wykonanie projektu i dokumentacji środowiskowej przedstawiła pierwsze efekty swoich prac. Przypomnijmy, że "mała obwodnica" to około 1,5-kilometrowy odcinek drogi wojewódzkiej 241, który ma wyprowadzić na przyszłą obwodnicę Sępólna cały ruch tranzytowy z kierunku Poznania:
- One, wszystkie trzy, skupiają się na wlocie do ronda w ciągu drogi krajowej w Niechorzu Siedlisku, natomiast ich początek, czyli z drogi wojewódzkiej 241 jest różny, ale wszystkie są za miejscowością Grochowiec i wszystkie rozpoczynają się też rondem, z którego będzie można albo pojechać prosto dalej do Sępólna, albo na obwodnicę.
Waldemar Stupałkowski
Mówi Weekend FM burmistrz Sępólna Waldemar Stupałkowski. Zdaniem włodarza, do realizacji powinien zostać wybrany wariant fioletowy.
- Jeden z wariantów, który jest najmniej kolizyjny, o można tak powiedzieć, będzie wybrany. Tam są też pewne już decyzje o warunkach zabudowy wydane, w związku z czym tutaj analiza jest dogłębna i ten, który będzie najmniej kolizyjny, na pewno będzie wskazany jako do realizacji.
Waldemar Stupałkowski

Słuchaj w: