
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoPrzez rok z tej usługi skorzystało osiem osób.
Gmina Człuchów podsumowuje pierwszy rok działania usługi "mobilnego urzędnika". Została ona wprowadzona z myślą o tych mieszkańcach, którzy mają trudności w osobistym dotarciu do Urzędu Gminy Człuchów lub załatwieniu sprawy przez Internet. Jeśli jest to uzasadnione, wówczas urzędnicy dojeżdżają do petenta. W ostatnim roku taka sytuacja miała miejsce osiem razy:
- 4 dotyczyły programu Czyste Powietrze, 1 wypowiedzenia umowy dzierżawy działki gminnej, 1 złożenia wniosku o wycinkę drzewa, 1 deklaracji i 1 dotycząca wniosku o dodatek węglowy. My cały czas zachęcamy do zgłaszania takich potrzeb, naprawdę nie ma potrzeby przyjeżdżać do urzędu osób, które mają niepełnosprawność albo są w wieku takim, że nie pozwala im na to możliwość ruchowa, żeby dotrzeć do naszego urzędu.
Paweł Gibczyński
Mówił w czasie ostatniej sesji Rady Gminy Człuchów wójt Paweł Gibczyński.
Wizytę urzędnika można zamówić telefonicznie, mailowo lub za czyimś pośrednictwem. Termin spotkania jest dostosowywany do potrzeb interesanta. Usługa jest całkowicie bezpłatna.

Słuchaj w:

Artykuł sponsorowany

