
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoW kategoriach obraz, dźwięk, słowo, ruch.
Po ponad roku od pierwszego finału interdyscyplinarnej akcji #Mój Dom Kultury, Chojnickie Centrum Kultury startuje z jej drugą edycją. Wcześniej była to prowadzona on-line kampania dająca artystom szanse na twórcze odreagowanie artystom podczas lockdownu.
Dziś dedykowana jest każdemu, kto ze swoją twórczością chciałby wyjść do szerszego grona odbiorców, zaistnieć na autorskiej wystawie, koncercie czy performansie.
"Liczy się pasja i talent, bez względu na posiadane wykształcenie i doświadczenie" - mówi Weekend FM koordynatorka akcji Aleksandra Fryca.
- Chcemy wspierać, namawiać do tworzenia, aktywować ludzi, którzy nie do końca wierzą w swoje talenty, których do tej pory nie mieliśmy przyjemności przedstawiać naszemu gronu odbiorców, którzy pierwszy raz zrealizują swoją wystawę lub zagrają koncert i będzie to dla nich jakiś punkt wyjścia do dalszego rozwoju artystycznego.
Aleksandra Fryca
Dodaje koordynatorka projektu #MójDomKultury z ramienia Chojnickiego Centym Kultury Aleksandra Fryca.
Żeby wziąć udział w akcji, wystarczy opublikować w mediach społecznościowych swoją twórczość, opatrzoną hasztagiem Mój Dom Kultury oraz wypełnić wniosek, który znajdziecie m.in. na portalu weekendfm.pl.
Cała akcja kończy się 9 stycznia. A jej zwieńczenie, czyli wystawy połączone z koncertami i prezentacjami twórców zaplanowano na 30 stycznia.
Słuchaj w: