
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoŁączny koszt prac to blisko 14,5 mln zł.
Po przebudowie będą wyższe, a co za tym idzie, wygodniejsze dla wsiadających i wysiadających z pociągu. Trwają prace przy przebudowie peronów na kolejowej trasie 211 Chojnice-Kościerzyna. Są już zaawansowane na niemal wszystkich przystankach.
- W Męcikale przygotowywane jest dojście do nowego peronu, na którym stoją już ławki i wiata. Podobny postęp prac widoczny jest w Lubni. Na przystanku Żabno k/Chojnic budowana jest konstrukcja peronu. Od wymiany jednego z torów stacyjnych zaczęły się prace na stacji Brusy. Obecne dwa perony zostaną peronem wyspowym. Wymieniona zostanie nawierzchnia placu przystacyjnego, tory o łącznej długości blisko 1700 m oraz 3 rozjazdy, które zapewnią pociągom sprawną zmianę toru.
Przemysław Zieliński
Mówi Weekend FM Przemysław Zieliński z zespołu prasowego PKP PLK SA.
Łączny koszt prac to blisko 14,5 mln zł. W Brusach zakończenie robót zaplanowano w trzecim kwartale przyszłego, a w pozostałych lokalizacjach - w czwartym kwartale tego roku.

Słuchaj w: