
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoZgłoszenia przyjmują jednocześnie cztery osoby.
W Szpitalu Specjalistycznym w Chojnicach uruchomiono call center. Linia telefoniczna ma na celu skrócenie kolejek do rejestracji. Zgłoszenia przyjmują jednocześnie cztery osoby. To o dwie więcej, niż wcześniej. Cały czas działa także rejestracja tradycyjna, którą obsługują również cztery osoby.
Jak mówi Weekend FM szpitalny informatyk, system ten się sprawdza i kolejka do okienka faktycznie się skraca:
- Od 18 maja do 2 czerwca, to jest 12 dni obsłużyliśmy 4,5 tys. pacjentów. Rejestracja telefoniczna odbiera średnio 350 telefonów od pacjentów dziennie, ale to wynika też z tego, że nasze poradnie specjalistyczne w Chojnicach w ciągu tygodnia obsługują około 3 tys. pacjentów.
Grzegorz Kotlęga
Mówi Weekend FM Grzegorz Kotlęga.
Dzięki infolinii, sprawniej przebiega również rejestracja telefoniczna:
- - Obserwując wcześniejsze problemy z dodzwonieniem się polegały one na tym, że pacjent nie był informowany, co ma przygotować, czyli rozmowa się wydłużała. Na dzień dzisiejszy mamy w zapowiedzi, że pacjent powinien przygotować PESEL, nr e-skierowania. Właśnie to e-skierowanie pozwoliło nam na to, że możemy rejestrować telefonicznie. Pacjent wie, który jest w kolejce.
Grzegorz Kotlęga
Wyjaśnia Grzegorz Kotlęga.
Największy ruch na infolinii jest od poniedziałku do środy w godz. od 8:00 do 12:00. Pod koniec czerwca lecznica wprowadzi także system powiadomień telefonicznych i sms-owych o zbliżającym się terminie wizyty u lekarza, hospitalizacji, zarejestrowanym badaniu lub jego zmianie. Z czasem usługa poszerzona zostanie o zaproszenia na okresowe wizyty kontrolne czy informowanie o akcjach szczepień i badaniach profilaktycznych.
Numer telefonu do "call center" w chojnickim szpitalu jest taki sam, jak przy zwykłej rejestracji telefonicznej.

Słuchaj w: