
Artykuł sponsorowany
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.
Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:
Zamknij oknoSzacowany koszt budowy winy przy sępoleńskim urzędzie wynosi nawet pół miliona złotych.
Pierwszy krok do budowy windy zewnętrznej przy Urzędzie Miejskim w Sępólnie Krajeńskim został zrobiony. Władze miasta rozstrzygnęły przetarg na projekt techniczny urządzenia.
Radni gminni i powiatowi domagają się jego budowy już od kilku lat, bo w budynku, o którym mowa, oprócz Urzędu Miejskiego mieści się także starostwo i Powiatowy Urząd Pracy. Rozstrzygnięcie przetargu było możliwe między innymi dlatego, że te instytucje porozumiały się w sprawie finansowania dokumentacji.
- Musi być opracowana dokumentacja techniczna i stosowne pozwolenia, więc taki przetarg ogłosiliśmy. Po uzgodnieniu z powiatem, że będziemy finansować koszty dokumentacji w 50% (50% powiat, 50% gmina), wyłoniliśmy wykonawcę. To jest ten pierwszy mały krok.
Waldemar Stupałkowski
Mówi Weekend FM burmistrz Sępólna Waldemar Stupałkowski. Porozumienia co do finansowania samej windy jeszcze nie ma, ale burmistrz nie wyobraża sobie, żeby nie doszło do skutku.
- Myślę, że tak powinno być to zrobione. Będziemy oczywiście tutaj z powiatem na ten temat. Uważamy, że jeżeli chodzi o użytkowanie tego obiektu, to tutaj są trzy instytucje: Powiatowy Urząd Pracy, Starostwo Powiatowe i Gmina Sępólno Krajeńskie i każda z tych instytucji powinna się do tego zadania dołożyć.
Waldemar Stupałkowski
Szacowany koszt budowy winy przy sępoleńskim urzędzie wynosi nawet pół miliona złotych.

Słuchaj w: