W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno [x]

Zamknij okno  X

Reklama

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • wtorek, 4 grudnia 2018 9:35

Chojnice:

W chojnickim ratuszu wybrano firmy, które na miejskim rynku zainstalują kryte lodowisko

Była konkurencja i korzystne ceny.

fot. pexels.com

Swoją ofertę wydzierżawienia tafli złożyły 2 firmy, aż 4 zaproponowały swoje usługi w kontekście wypożyczenia hali namiotowej, która ma przykryć ślizgawkę.

Głównym kryterium była cena, łącznie kryte lodowisko ma kosztować niespełna 165 tysięcy złotych.

- Oprócz mobilnego lodowiska czynnikiem decydującym o wyborze danej oferty było zapewnienie jednej sztuki izolowanego, ocieplanego kontenera z przeznaczeniem na kasę, około 70 łyżew oraz podstawy i gumy, podciągi komunikacyjne do kasy i wejście na lodowisko. Mieliśmy na ten cel około 200 tys. zł, które przekazał nam samorząd osiedlowy nr 1, więc część kwoty zostanie przeznaczona także na obsługę agregatu.

Adam Kopczyński

Mówi Weekend FM wiceburmistrz Chojnic Adam Kopczyński.

Otwarcie lodowiska na rynku ma się zbiec z tegorocznym Jarmarkiem Bożonarodzeniowym i wystartować 14 grudnia. Dostępne będzie przez trzy miesiące.

Lodowiskiem będzie zarządzać prywatna firma

To jednak nie samorządowa spółka Promocja Regionu Chojnickiego będzie zarządzać lodowiskiem na rynku w Chojnicach. Ratusz wybrał prywatnego operatora, który ma zapewnić obsługę tafli, wypożyczalni łyżew oraz prowadzić małą gastronomię:

- Prowadzenie lodowiska wiąże się z ryzykiem, że poniesiemy straty. Promocja Regionu Chojnickiego nie należy tylko do miasta, ale także do partnerów i w przypadku poniesionej straty musielibyśmy się uśmiechać i kłaniać, żeby także partnerzy zgodzili się do tego. Problem związany jest także z rynkiem pracy - nie ma pracowników, a tutaj firma dysponuje pracownikami, którzy zajmują się i gastronomią, i są w stanie utrzymać lodowisko w odpowiednim poziomie, czyli minimalizujemy ryzyko związane z obsługą i zarządzaniem lodowiska na rzecz firmy zewnętrznej.

Adam Kopczyński

Tłumaczy Weekeend FM wiceburmistrz Chojnic Adam Kopczyński.

Operator lodowiska ma wyjść na swoje dzięki zyskom z małej gastronomii oraz sprzedaży biletów na ślizgawkę. Te, jak zapewnia wiceburmistrz, mają być o złotówkę tańsze, niż na lodowisku w sąsiednim Człuchowie.


Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Komentarze do artykułu

  • poniedziałek, 17 grudnia 2018 14:06

Chojnice:

Budżet Chojnic na 2019 rok uchwalony

Motoweekend nr 577

Skoda w nowej Scali!

Sport:

Reklama

Polska i Świat:

Reklama

Copyright © 2001-2018 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij